Kirjoitin valtaisan pitkän itsesäälivuodatuksen Kauran kirjoituksen innoittamana, mutta poistin sen. On minulla kai ehkä sittenkin jonkinlainen järjenrahtunen järjellä. Sisäpiirit ovat kuitenkin ajatuksena minulle kiintoisia, sillä olen niitä ikäni katsellut ulkopuolelta. Jotkin sisäpiirit ovat kokeneet jopa uhkana sen, etten ole edes yrittänyt pyrkiä niihin sisälle, eikä se suinkaan ole suosiotani kasvattanut. Onneksi nyt parin vuoden sisällä olen kuitenkin löytänyt ihmisiä, joiden kanssa viihdyn.

Tänään olen miettinyt lähinnä sitä, ketä kohtaan on valetta pitää sormusta vasemmassa nimettömässä. Kun se on sitäpaitsi valesormuskin, ostettu yli vuosi häiden jälkeen vain koska halusin sormuksen ollessani viimeisilläni raskaana. Liian isokin se on. Ihan kummallista olla naimisissa, mutta markkinoilla.