Palaan kyllä kohta taas Virallisiin Asioihin, mutta nyt vähän taas kehun Sydän, sydäntä. Kävin maanantaina taas keikalla, akustisesti Jagellonicassa tällä kertaa. Olipa harvinaisen hyvä esitys, vieläkin lämmittää! Tällä kertaa esityksessä oli hyvin isänmaallinen teema, käykää katsomassa kuvia. Minulla on erityisen lämmin suhde jussipaitoihin, pikkuinen poikani kuvattiin yksivuotiskuvaansakin se yllään.

Kotimatkalla ajattelin olla tehokas ja taloudellinen ja käyttää junassaistumisajan hyödykseni hahmottelemalla tämän postauksen valmiiksi. Olin jo aika väsynyt, joten päätin kirjoittaa pelkät runkosanat. Aamulla listaa silmäillessäni rupesi huvittamaan, kokonaisuudessaan se kuuluu näin: suksiristi neulepuikot vaakahihat hymy. Mitä opimme tästä? Jos joku ehdottaa vielä yksiä, vastaus kuuluu "Ja minulle limsa, kiitos"

Enkä minä tätä keikoilla käyntiä lopeta. Jos talous kaatuu siihen että minä käytän 10-15e puhtaasti itseäni varten epäsäännöllisen säännöllisesti, niin kaatukoon.