Ohjeet:
1. Julkaise omassa blogissasi koko lista yhdessä näiden ohjeiden kanssa.
2. Lihavoi ne väitteet, jotka ovat voimassa sinun kohdallasi.
3. Lisää loppuun väite, joka pätee sinuun.
4. Seuraavan osallistujan löydät tämän kirjoituksen kommenttilaatikosta (eli siis ekana ehtinyt saa luvan vastata).

  1. Punainen on lempivärini
  2. Omistan auton
  3. Minulla on kissa
  4. Seuraan Emmerdalea
  5. Kykenen juomaan litran appelsiinimehua 15 minuutissa
  6. Sain töitä!
  7. Conan O'Brien ärsyttää minua.
  8. Olen aamu-uninen
  9. Rakastan suklaata ja salmiakkia
  10. Havukasvit ovat kauniita
  11. En osaa rullaluistella
  12. Näen kummallisia unia.
  13. Vihreä on lempivärini
  14. Leivon usein pannukakkuja
  15. Olen laulanut karaokea
  16. Käytän julkisia liikennevälineitä
  17. En voi sietää verilettuja
  18. Pidän Kotiteollisuudesta
  19. Minulla on silmälasit.
  20. Olen huulirasva-addikti
  21. Minulla on koira/koiria
  22. Haluan superhyperjättisuuren perheen
  23. Rakastan lomakkeiden täyttämistä
  24. Osallistun neuleolympialaisiin 2006
  25. Olen neulonut Fifin
  26. En osaa viheltää
  27. Olen liimannut pikaliimalla suuni kiinni.
  28. Kohtasin aviomieheni netissä
  29. Haluaisin hypätä benji-hypyn
  30. Minulla on sinivihreät silmät
  31. Olen päättämätön
  32. Nukun vähintään kahdella peitolla
  33. Olen mieluummin kotona kuin kylässä
  34. Laulan suihkussa
  35. Minulla on iPod
  36. Seuraan useita scifi-sarjoja
  37. Olen juuttunut kielestä kiinni jäätyneeseen metalliin
  38. Minulla on tatuointi
  39. Minulla on kääpiösiili
  40. Aion pitää helmikuussa karkkilakon
  41. Olen suudellut samaa sukupuolta olevaa henkilöä kuin itse olen
  42. Olen tumpelo tekniikassa 
  43. Nyplään pitsiä
  44. Settlers of Catan on suosikki lautapelini
  45. Olen hurahtanut Sudokuun
  46. Nukun päiväunet joka päivä
  47. Olen vasenkätinen
  48. Tulen työskentelemään / työskentelen lapsuuden unelma-ammatissani.
  49. Olen 29-vuotias
  50. Olin tänään työhaastattelussa
  51. Pidän ikkunoiden pesemisestä
  52. Minulla on vauvakuume
  53. Rakastan dekkareita
  54. En tykkää työstäni
  55. Olen kasvissyöjä
  56. Omistan yli 500 romaania
  57. Sisustan nukkekotia
  58. Matikka on kivaa!
  59. Olen blogi-addikti
  60. Olen neulonut pontson
  61. Olen kummallisten asioiden keräilijä
  62. Tykkään avantouinnista
  63. Koulussa lempiaineeni oli ruotsi
  64. Olen hurahtanut kuntoilukirjoihin
  65. Tykkään naksutella niveliä
  66. -tässä kohtaa ei näköjään olekaan mitään mihin vastata-
  67. Harrastan karatea
  68. Rakastan lohikäärmeitä
  69. Kärsin ajoittain migreenistä
  70. Eilen oli hääpäiväni
  71. En ole koskaan juonut kupillistakaan kahvia
  72. Rakastan hunaja-juustovoileipiä
  73. Vesijuoksu on intohimoni
  74. Opiskelen insinööriksi
  75. Koulussa en ollut mikään käsityövirtuoosi
  76. Olen juuri nyt kuumeessa
  77. Haluaisin moottoripyörän
  78. Kuuntelen radiota pääasiassa netin kautta
  79. Käyn suihkussa kaksi kertaa päivässä
  80. Tarvitsisin lomaa
  81. Olen hurahtanut huutonettiin
  82. Sain viikon sisällä tetanus-rokotteen