Minä sitten sain lipun sinne Metallican konserttiin! Miten tässä näin pääsi käymään! Apua, hui! Onneksi olin riemuviestin piipatessa kännykkääni kauppakeskuksen levykaupan kohdalla, niin sain ymmärtäväisiä katseita osakseni huohottaessani ja nieleskellessäni itkua. Vaikkapa kosmetiikkaliikkeen kohdalla myyjät ja asiakaskunta olisivat varmasti vilkaisseet hieman toisella tavalla!
Olen fanittanut bändiä jo 15 vuotta, ja Suomen konserttien aikaan olen ollut joko liian nuori matkustamaan toiselle puolelle Suomea tai sitten vasta synnyttänyt. Trujilloa olen diggaillut luonnollisesti paljon lyhyemmän ajan, mutta sitäkin intensiivisemmin. En nyt kehtaa ruveta muita miehiä kehumaan, mutta siinä miehessä on kyllä jotain todella, todella kiihottavaa. Tuo ei ollut kehumista, se oli vain kiimasta tiedottamista. Ja nyt minä sitten pääsen vihdoin ja viimein näkemään ne livenä! Uskomatonta! Hienoa! Mahtavaa!

Tulen olemaan Virkanaiselle i-kui-ses-ti kiitollinen tämän lipun järjestämisestä.