Täällä amatsoniakka, terve. Tiedättehän te meidät, jotka teemme kaiken itse emmekä luota kuin itseemme? Enää en ajattele että huonekalujen kokoamisen ja pienten remonttihommien minulle lankeamisessa olisi mitään kummaa, väärää tai raskasta. Itse ne tulee tehtyä ajoissa, oikein ja siististi. Miksi turhaan tuhlata aikaa nalkuttamiseen, kun samalla energiamäärällä voi asian itsekin hoitaa? (Tässä tulee myös ottaa huomioon kasvuympäristöni verrattoman puuverstaan vierellä, ja isäni pedagokiset kyvyt. Ai niin, käväisinhän minä kyllä ammattikoulussakin puulinjalla, kääntymässä kyllä vain.) Siivoamisesta ja ruuanlaitosta jaksaisin kyllä nurista jos ne rasittaisivat puhtaasti vain minua, mutta eivätpä rasita. Sentään.

Tietokone taitaa olla ainoa osa-alue, jonka olen vaatinut miehen hoitamaan itse (vaikka minä sitä pääasiassa käytänkin, ei tässä kukaan ole reiluudesta mitään puhunut). VAAN VÄÄRIN OLI SE. Jos olisin perehtynyt tähänkin osa-alueeseen edes yhtään syvemmästi, olisin tiennyt että tällä rakkineella VOI KUUNNELLA CD-LEVYJÄ! Kärsin monta päivää pelkän radion varassa, ja kun nyt tiedän millaista on olla edes muutama päivä ilman omavalintaista musiikkia, aion aina tiedusteltaessa minulle tärkeitä asioita vastata musiikin ensimmäisten joukossa.