Joskus sitä tapahtuu kaikenlaista. Olen aika sanaton. Kiitoksia Sydän, sydämen pojille. Kyllä te vaan olette ihania!

[Luvattu laajennus.]
Oli eilen Vuosaaren telakalla levynjulkkareissa, ja vaikka ne olivatkin ainoat joissa olen koskaan ollut, niin siitä huolimatta ne olivat parhaat missä olen ikinä ollut. En minä oikein muuta voi kirjoittaa kuulostamalla jollain tavalla höynähtäneeltä (mitä kyllä olen!). Levy Au on ihan mielettömän hyvä, ja kiitollisena sitä tässä kuuntelen vaikka se julkaistaan vasta keskiviikkona 10. päivä. Suosittelen kaikille, jotka tykkäävät hyvästä musiikista, ja erityisesti ihmisille, joita tympäisee kaikki liirumlaarumlässynlässyn -rakkauslaulut. Yksi iso syy miksi aikoinani hurahdin Sydän, sydämeen taisi olla se, että rakkaudesta ei laulettu sanaakaan. Nytpä lauletaan, mutta niin, että sitä kestää ja haluaa kuunnella. Yritän tässä nieleskellen kirjoittaa vaikka mitä kuvatakseni tuntemuksiani viimeisestä kappaleesta, Tiikeristä, mutta taidan nyt lakata yrittämästä.







Se vaan on niin hienoa.