Kyllähän minä nyt sentään Valokuvatorstaihin osallistun, vaikka bloginpito muutoin onkin hieman telakoitunut. Tämänkertainen aihekin onkin melkein kuin minulle sorvattu. Oli vaikea olla laittamatta kuvaa minusta itsestäni, tai oikeastaan päästäni, onhan aihe tällä kertaa kapinallinen, vallankumouksellinen. Onneksi minä kuitenkin olen tässä perheessä se kamera kädessä heiluva, siispä säästytte siltä! (Mutta eipä ole toisaalta yhtäkään synnytyskuvaa tässä huushollissa, kuvaajalla kun oli muuta tekemistä. Ehkä se onkin ihan hyvä asia.)

Otinkin mietintään vain tuon vallankumouksellisuusosuuden, ja koska olen tänäänkin nalkissa sateisen sään ja aamuvuoroviikon aiheuttaman hirvittävän väsymyksen takia (puhumattakaan kolmen synnytyksen jälkiseuraamuksista), turvauduin melko monipuoliseen valokuvavarastooni. Sieltä löytyi alla oleva kuva.

201797.jpg


Siinäpä vasta vallankumouksellinen aate, joka tuntuu nykyään unohtuvan ja polkeutuvan jalkoihin. Kuva on otettu Sydän, sydämen keikalta muistaakseni Nightlife Rock -nimisessä paikassa, ja Sydän, sydänhän on tunnetusti bändi, jonka vaikutus elämääni oli kerrassaan vallankumouksellinen.