Via Raisa ja Nikke.

1. Mitä musiikkia kuuntelet juuri nyt, tai jos ei nyt soi musa, mitä kuuntelit viimeksi?
Nyt ei soi mikään, tulin töistä, on yö, ja pipanaiset nukkuvat. Ennen töihinlähtöä cd-soittimelta soi Pikku Kukka, ja työmatkalla mp3-soittimessa Kuolleiden Intiaanien Puuluuranko. Kun viimeksi olin yksin (viisi minuuttia, kun muut olivat pihalla ja tulin edeltä käsin sisälle aloittaaksen ruoanlaiton..) luukutin Sydän, sydämen Au'ta.

2. Mitä musiikkia ostit viimeksi?
Olen ostanut viime aikoina niin paljon uusia levyjä, että hetki meni muistellessa. Kyllä se taisi olla Pikku kukan ep. Olen kyllä kysellyt ympäriinsä sitä hienoksi suitsutettua Ristoakin, mutta mistään ei sitä saa, höh. Ennen Pikku Kukkaa hankin Cleaning Womenin Aelitan ja Pulsatorin. Ja sitä ennen Kuolleiden intiaanien Puuluurangon ja Silinteritien.

3. Mistä musiikista nautit viimeksi livenä?
Yllätyksenä kaikille, se ei ole Sydän, sydän. Sen piti olla Maj Karma, mutta samana iltana soittaneet Pää ja Sininen Sinfonia vetivät pidemmän korren. Ja hyvän setin.

4. Mistä musiikista et pidä?
Minun on vaikea kestää klassisesti koulutettua ääntä, ja siitä olen oikeastaan hieman pahoillani. Miehen luukuttama reggae nostattaa jo inhonväreitä. Kasarimusiikki tyyliin Duran Duran ja Modern Talking puistattaa, samoin karmeat jumputukset 90-luvun tyyliin.

5. Paljastaako musiikki elämäntyylisi?
En minä tiedä. Mikä on minun elämäntyylini? Ja olisiko musiikintekijöille hyvästä tietää tekevänsä musiikkia, jota kuuntelee ihminen, jonka elämäntyyliin kuuluu ison perheen äitiys ja osa-aikapunkkarius? Hölmö kysymys.