(Köh, köh.) Koska kutsu kävi, kävin minä seuraamassa Sydän, sydämen esiintymistä yksityisluonteisessa tilaisuudessa, jonka juhlapari jäi minulle etäiseksi vaikka hyvin kiitollinen heille olenkin, ja se tässä julkituotakoon, kuten myös samansisältöinen tuntemukseni kutsun esittäjää kohtaan. (Köh, köh.)
Biisilista oli täyttä timanttia. Oireisto vaan on niin hyvä, ja Kolme kysymystä, kaksi vastausta jaksaa ihan hyvin kuunnella kaksi kertaa peräkkäin, ja ne uudet kappaleet soivat päässäni kilpaa päällekkäin kun yritin nukahtaa. Jos ei niitä pian saa kuunnella levyltä, pimahtanen. (Köh, köh.)

Ensimmäistä kertaa kävi niin (köh, köh), että baarimikko juotti minut humalaan lähes vasten tahtoani. Aina aikaisemmin oma tahto on kyllä ollut pelissä mukana! Tilasin kyllä yhdessä välissä limsaa, mutta hän laski minulle oluen sormeaan heristellen ja nuhtelevasti vilkaisten. (Köh, köh.) Sama tyyppi torppasi yritykseni ostaa koon L t-paidan, ja myi minulle M-koon paidan joka onkin suureksi ihmeekseni oikein passeli, joten lämpimästi häntä muistelen. (Köh, köh.)

On se vaan niin harmi, ettei töistä myönnetä edelleen jatkuvien palkkariitojen takia ollenkaan palkatonta vapaata (köh, köh ja niisk).

Kukaan ei kyllä varmaan ymmärrä tuota otsikkoa, kun mieskään ei tajunnut vaikka selitin sitä. Ei se mtn. Aika harvinaista se olisi, että minua joku ymmärtäisi (itsesääl, itsesääl). Anteeksi.