1. Synnyin perätilassa.

2. Tykkään kalastamisesta.

3. Luulin joskus olevani joskus jotain, mut sit mä olin et just just.

4. Annoin esikoiselle väärän nimen: nimi oli etukäteen päätetty, mutta lapsi näyttikin lopulta ihan toisen nimiseltä. Näin oli käydä myös keskimmäisen kohdalla, mutta vahingosta viisastuneena nimeä mietittiin jonkin aikaa.

5. Pienenä en millään keksinyt itselleni unelma-ammattia - enkä keksi vieläkään.

6. Olin ensimmäisen kerran festareilla 25-vuotiaana.

7. Olen muuttanut koko elämäni aikana kuusi kertaa.

8. En ole ikinä kokeillut huumeita.

9. En ole ihan varma, ovatko miehet sittenkään minun heiniäni.

10. Silloin tällöin haaveilen muuttavani kommuuniin.

11. Jään koukkuun pulmapeleihin.

12. Inhosin 80-lukua ja olin oksentaa kun Modern Talking teki paluun.

13. Kerran tajusin mp3 -soitinta kuunnellessani, että perättäisten kolmen bändin solistin kanssa olen vehdannut aikanaan.

14. En silitä vaatteita.

15. Ymmärrän liiankin hyvin miten vaikeaa ujoilla ihmisillä voi olla, ja yritän olla aina superkiltti ja -mukava ja -helposti lähestyttävä.

16. Lottoan.

17. En ikinä anna itselleni anteeksi sitä, että esikoisen saatuani tuskittelin muka vauvakiloja. Olin 63 -kiloinen ja varsin sorja.

18. Pelkään että joskus katson kuvia tältä ajalta ja ajattelen miten hoikka olinkaan.

19. En saa unta ellen halaa tyynyä.

20. Pidän itseäni hyvänä kuskina, vaikka tiedän että 90% muistakin kuskeista tekee juuri niin ( ja iso osa virheellisesti).

21. Pisimmät miessuhteeni ovat olleet pitkätukkaisten miesten kanssa.

22. Vanha suola ei ole minua ikinä vaivannut.

23. Olen elämäni aikana uinut järvessä alle tusinan kertaa. Meri on mun juttu.

24. Ai joo. Osaan uida vain itseopittua koiraa. Lapsuudenkoti oli lähellä merenrantaa.

25. Jumalauta, vasta neljännes takana. Apua. Minulla on kolme tatuointia, joista ensimmäisen otin 14 -vuotiaana.

26. Ujostelen esimiestäni.

27. Luen mieluiten kauhua.

28. Mielestäni omat lapseni ovat jotenkin sievempiä ja fiksumpia kuin monien muiden kersat.

29. Silti tykkään lapsista enemmän kuin aikuisista.

30. Olen syntymälaiska.

31. Olen tappanut kissanpennun.

32. Minulla on vain yksi viisaudenhammas eikä yhtään sappirakkoa (enää).

33. Olen synnyttänyt viimeisimmän kerran ilman kivunlienitystä, ja silti haluaisin ehkä vielä lapsia.

34. Pärjään aika hyvin tappeluissa, sillä minulla on isoveli, isosisko ja kaksi pikkusiskoa. Taitoani en tosin ole käyttänyt herran aikoihin.

35. Ensimmäinen ulkomaanmatkani tapahtui ollessani 28-vuotias, enkä silloinkaan käynyt Dublinia kauempana. Viroa ja Ruotsia ei lasketa. Joskus haluaisin viedä lapset aurinkolomalle.

36. En enää ikinä anna alle 35-vuotiaalle.

37. Jos joku kysyy mitä kuuluu, en ikinä tiedä mitä sanoa.

38. Mainoksissa tarkkailen aina millä keinoin ne yrittävät ihmiseen vaikuttaa. Kerron havaintoni aina ääneen, ja se on kuulema tosi ärsyttävää.

39. Täytän kohta 30 vuotta, ja koen sen valtavan ahdistavana asiana. Luulin että tätä kriisiä potevat vain naimattomat, lapsettomat ja urattomat. Tekisi mieleni tätä jotenkin juhlistaakin, mutta mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, löhöän sohvalla, katson elokuvaa ja juon oluen lasten mentyä nukkumaan.

40. En kertakaikkiaan keksi enää yhtään irtohiutaletta elämästäni, joka saattaisi olla jotenkin mielenkiintoinen. No yksi: muutin omaan kotiin 14-vuotiaana.

Yritän tosissani keksiä lähitulevaisuudessa jotain mielenkiintoisempaa polkattavaa, mutta pahoin pelkään että nyt on liian kuumaa (taas 32 astetta ulkona, 27 sisällä) ja väsyttävää (kahdeksan tunnin työpäivä lyhentää paitsi elämää, myös päivää kahdeksalla tunnilla, ja kotityöt on taas tehtävä muka tehokkasti. Ikään kuin tässä kuumuudessä pystyisi.)